divendres, 28 de juny del 2013

El mar... llindar de l'Empordà

Tard o d'hora, si dibuixes per l'Empordà, acabes ran de mar. Aquestes, no obstant,  van ser les meves primeres aquarel.les si mal no recordo; feta, la primera,  des de la terrassa d'una habitació d'hotel...molt atrotinat, però que si estava de conya!

Casa-museu Dali a Portlligat


Cala Jugadora (Cap de Creus))


Platja de Sa Riera (Begur)





El mar des de la muntanya, en aquest cas, urbana.  Els jardins de Miramar miren el mar des de Montjuïc, tot i que jo vaig preferir dibuixar una vista dels jardins a l'ombra d'un arbre centenari, perque queia una cleca de sol que no m'hi vaig veure amb cor. Va ser moments abans de pujar als jardins de  Mossen Cinto Verdaguer on van provar de  mangar-me la motxilla, amb navalla i tot!! Aneu amb compte!  has d'anar amb quatre ulls...una mà al llapis i l'altra a la bossa.

Arbres de la bella ombra. Jardins de Miramar, Montjuïc (Barcelona)